Praktiske ting

Når jeg er bestilt:

Jeg opfordrer jeg alle mine kunder til at ringe til mig, et par uger før festen skal afvikles.

Begge parter får hermed en bekræftelse på, at aftalen stadig gælder. Facts kan opsummeres og der kan soves roligt ;-)

 

Jeg vil i dennne sammenhæng spørge om:

Antal gæster.

Alder og type.

Fællessang og skåleviser?

Underholdning?

Specielle melodier?

Min rolle under spisningen/dansen?

Specielle forhold, jeg skal være opmærksom på?

Hvornår gæsterne er inviteret, hvornår der spises.

Forventet sluttidspunkt.

 

Det er en god ide at skrive mit telefonnummer på indbydelserne, så gæster kan ringe og aftale nærmere, hvis de ønsker jeg skal deltage i underholdende indslag, have cd afspiller med, ekstra mikrofoner ol.


Afregning:

Der afregnes kontant umiddelbart efter arrangementets afslutning.


Opstilling:

Jeg skal bruge ca 2*3 meter.

Opstilling tager ca. 1 time! Husk det skal være muligt at komme ind i lokalet.


Fortæring:

Ved arrangementer med spisning og dans, drikker jeg to til tre danskvand under spisningen, et glas vin til maden og en danskvand under dansen. Alt efter temperaturen i lokalet selvfølgelig.


Pause:

Ved arrangementer på 6 timer, holder jeg normalt en pause. Helst mens gæsterne strækker ben efter spisningen og inden dansen. Pausen benytter jeg til spisning, toiletbesøg og rekreation inden dans.

Ved overdans holdes inden sidste times dans endnu en kort pause på fem til ti minutter.

 

Se også:

http://netbutik.forbrug.dk/pdf_temp/FESTER.PDF